Kişisel bakım konusunda çözümler sunan B'IOTA Laboratuarları, saç dökülmelerine karşı geliştirdiği yeni ürünü BIOBLAS Saç Bakım Serisi'nin tanıtım toplantısını İstanbul Mövenpick Otel'de gerçekleştirdi. Toplantının açılış konuşmasını yapan B'IOTA Laboratuarları Genel Müdürü Cihat Dündar, Bioblas için özellikle market ve parfümeri kanalını tercih ettiklerini belirterek, "Bioblas'ın saç bakımı için gerekli medikal ve kozmetik özellikleri kendisinde barındırmasının yanı sıra en büyük özelliği yaygın bir market ve parfümeri ağında satışa sunuluyor olması. Diğer ürünlerimiz tüketici ile eczane kanalında buluşuyor; öte yandan ülkemizde perakende sektörünün gelişimi ve kişisel bakım sektörünün aldığı yola baktığımızda ise çok geniş bir pazar hacmi göze çarpıyor. AC Nielsen 2007 yılı verilerine göre sigara hariç hızlı tüketim ürünleri pazarı 18 milyar Dolar'a ulaştı ve bir önceki yıla göre yüzde 25 büyüme gerçekleşmiş durumda. Hızlı tüketim ürünleri içerisinde yer alan kişisel bakım kategorisi ise yine bir önceki yıla oranla yüzde 22 büyüme kaydederek 2,3 milyar dolar'a ulaştı" dedi.
2008 hedeflerine de değinen Dündar, "B'IOTA Laboratuarları 3,5 milyon dolar'ı aşan AR-GE çalışmalarının yanı sıra uluslararası pazarlama çalışmalarıyla kısa sürede global bir marka olma yolunda önemli aşamalar kaydetti ve 2004'te 8 milyon YTL olan cirosunu 2007'de 52 milyon YTL'ye yükselterek yüzde 650'lik büyüme kaydetti. 2008 yılı için ise iç ve dış pazarda toplam 110 milyar dolar'lık bir ciro hedefliyoruz" dedi.
Lansman toplantısında konuşan Bioblas Pazarlama Müdürü Zeynep Seven ise, Bioblas'ın 2008 Haziran itibarıyla tüm Türkiye'de market ve parfümerilerde satışa sunulduğunu, kullanıcıların ürünü çok yakında daha fazla noktada bulabileceklerini ifade etti.
B'IOTA Laboratuarları AR-GE Müdürü Özden Kasımoğulları ise Bioblas için yapılan klinik testlerde şampuan kullanıcılarının yüzde 70'inde saç dökülmesini önlediği, yüzde 50'sinde saç miktarında artış sağladığı; şampuan ve serum kullanıcılarının ise yüzde 80'inde saç dökülmesini önlediği, yüzde 70'inde saç miktarında artış sağladığını belirtti.
Sunuculuğunu Yosi Mizrahi'nin üstlendiği toplantıda Bioblas'ın reklam filmlerinde rol alan genç oyuncu Zeynep Beşerler de yer alarak ürünü yaklaşık 2 aydır denediğini söyledi ve bu sürede aldığı olumlu sonuçları dile getirdi.